sobota, 11 maja 2013

imagin 28 z Louisem

„Naprawdę Louis, myślisz, że jestem niedojrzała?!” - pytałaś wściekła. Ty i Louis mieliście jedną z największych kłótni do tej pory.
„Tak właśnie! Jesteś niedojrzała!” - odpowiedział chłopak. Przewróciłaś oczami.
„Skoro myślisz, ze jestem niedojrzała to może do siebie nie pasujemy. Spójrz na siebie! „ - krzyknęłaś i udałaś się w stronę sypialni. Zaczęłaś pakować swoje rzeczy.
„Naprawdę to robisz?” - usłyszałaś jego głos za swoimi plecami. Odwróciłaś się. Louis stał w pokoju.
„No chyba widać! Wyjeżdżam!” - próbowałaś zamknąć walizkę, ale Louis złapał cię za rękę.
„Możemy o tym porozmawiać” - powiedział.
„Zostaw mnie! Myślisz, że jestem niedojrzała? Dlaczego ja zawsze muszę gotować obiady, sprzątać i prać?! Ledwo łączę koniec z końcem! Szkoła 5 dni w tygodniu, praca 3 dni po szkole. Nie mów, że ja nic tu nie robię!” - złapałaś za ramkę z waszym wspólnym obrazem.
Szliście na nim plażą i trzymaliście się za ręce.
„Co zamierzasz z tym zrobić?” - powiedział Louis, głos mu się łamał.
„Podrę to na kawałki” - wyjęłaś obraz z ramki i wyszłaś z pokoju. Louis biegł za tobą.
„Nie! Nie rób tego!” - krzyknął. Wyrwał ci zdjęcie z ręki.
„Dlaczego? To zdjęcie niedojrzałej dziewczyny i jej dojrzałego chłopaka.” - powiedziałaś
„Masz prawo być na mnie zła. Masz rację. Nigdy nie sprzątałem mojego bałaganu, nie pracowałem i nie chodziłem do szkoły. W porównaniu do mnie jesteś bardzo dojrzała. Proszę, nie zostawiaj mnie!” - Louis błagał cię. Spojrzał głęboko w twoje oczy. Był bardzo przejęty.
„Nigdy cię nie zostawię, kocham cię i to za bardzo. Obiecaj mi, że następnym razem posprzątasz swój bałagan” - powiedziałaś.
„Obiecuję kochanie” - odpowiedział Louis i dał ci buziaka.

5 komentarzy: