poniedziałek, 8 lipca 2013

Imagify z Louisem

 Stoisz w publiczności na koncercie. Nagle Louis śpiewa swoją zwrotkę, w której jest"I love you" i patrzy na ciebie.

Dziennikarz: Louis, czy twoja dziewczyna [T.I] dobrze całuje?

Louis: *Mysli o tobie*
 

Ty: Louis, pójdźmy razem na ran...... czo krowę wydoić
Louis: 


Ty: Louis, marchewki się skończyły
Louis: 

Zayn: *chce wkurzyć Louisa* Oj, chciałbym chodzić z [T.I] ona jest taka ładna
Louis:


Jesteś dziennikarką i przeprowadzasz wywiad z chłopcami. Louisowi się bardzo spodobałaś.
 Dziennikarz: Jak głośno krzyczy twoja dziewczyna [T.I] gdy skończą się jej ulubione perfumy.
Louis:

 Jesteś z Louisem na zakupach. Ty poszłaś do przymierzalni przymierzyć jedną sukniekę, oto reakcja Louisa gdy mu się w niej pokazujesz.
 Gdy Louis widzi jak twój kolega daje tobie buziaka w policzek na "do wiedzenia".
Dziennikarz: Czyli twoja była dziewczyna kazała ci usunąć z domu wszystkie marchewki i bluzki w paski?






Dziennikarz: I co? Naprawdę to zrobiłeś? Przecież ty kochasz marchewki i paski!
Louis: Powiedzmy, że tak.



Ty: Louis, bo ja jak cię poznałam stwierdziłam, ze jesteś naprawdę  fajnym, zabawnym chłopakiem i....
Louis: I......

Ty: I się w tobie zakochałam
Louis: To... tak samo jak ja, kocham cię. 

Ty podchodzisz do Louisa i prosisz o autograf. Jesteś nieśmiała i lekko zawstydzona a on...
 
 Dziennikarz: chodzą plotki, że zakochałeś się w pewnej dziewczynie o imieniu [T.I] w wakacje. Jak sądzisz czy ona nadal cię kocha.
Louis: Nie wiem 





























































2 komentarze: